Proces rekrutacji

Jesteś zainteresowany podjęciem pracy w Grupie Kapitałowej Redwood Holding, ale boisz się długiej i zawiłej procedury rekrutacji? Niepotrzebnie!

Grupa Kapitałowa Redwood Holding dba o proste i przejrzyste zasady, ponieważ uczciwość to jedna z naszych czterech głównych wartości. Poniżej, dla wszystkich zainteresowanych, przedstawiamy proces rekrutacji „krok po kroku”:

Krok I - Analiza dokumentów

Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja kandydatów na podstawie nadesłanych aplikacji. Po otrzymaniu dokumentów rekrutacyjnych, pracownik HR przeanalizuje zawarte w nich informacje pod kątem profilu stanowiska.

Krok II - Rozmowa telefoniczna - wywiad preselekcyjny 

Kontaktujemy się z wybranymi osobami, by wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące dokumentów aplikacyjnych oraz wstępnie określić nasze wzajemne oczekiwania. Na tym etapie procesu rekrutacji zapraszamy wybrane osoby na rozmowę kwalifikacyjną.

Krok III - Rozmowa rekrutacyjna

W trakcie spotkania będziemy chcieli pozyskać szczegółowe informacje dotyczące przebiegu Twojego doświadczenia zawodowego i edukacji oraz zweryfikować poziom wybranych kompetencji. Twoja wizyta zawsze jest dokumentowana poprzez wypełnienie ankiety rekrutacyjnej. W przypadku określonych stanowisk możesz zostać poproszony o wypełnienie testów psychologicznych, językowych lub innych weryfikujących poziom konkretnych kompetencji. Warto, abyś na tym etapie również i Ty zadawał pytania, dlatego nie bój się pozyskać informacje, które są dla Ciebie istotne.

Krok IV - Informacja zwrotna

W ciągu dwóch tygodni od spotkania otrzymasz telefonicznie lub listownie informację zwrotną dotyczącą przebiegu rekrutacji. Wówczas, gdy jest ona pozytywna, zostajesz zaproszony by przedyskutować warunki zatrudnienia i podpisać umowę o pracę.